Доповідь на педраду

Тема: «Організація спортивно-масової роботи в коледжі, її соціально-педагогічне значення для майбутнього фахівця»
28.11.17 р.

Навчальним планом та програмою коледжу фізичного виховання передбачена висока практична підготовка студентів. Протягом всього періоду навчання спортсмени коледжу вивчають обораний вид спорту на заняттях з ТіМСПВ та підвищення спортивної майстерності.
Якість підготовки фахівця, рівень знань, залежать від організації спортивно-масової роботи в коледжі, від майстерності викладачів, а також від самих студентів.
Фізична культура сьогодні є одним із визначальних чинників суспільного життя. Засоби фізичної культури вирішують задачі розумового, морального, естетичного, трудового, оздоровчого, освітнього та фізичного виховання.
Навчальним планом передбачено щотижня:
на І курсі – примірно 10 годин фізичної підготовки.
на ІІ курсі – примірно 20 годин фізичної підготовки.
на ІІІ курсі – примірно 18 годин фізичної підготовки.
Високі вимоги до фізичної підготовки студентів визначаються також необхідністю систематично тренуватися для виконання ІІ спортивного розряду з обраного виду спорту та одержання звання судді по спорту. Для цього в коледжі працюють 27 груп з підвищення спортивної майстерності. З них: 5 груп з футболу, 2 групи з дзюдо, 9 груп з легкої атлетики, 3 групи з гімнастики, 2 групи з важкої атлетики, 2 групи з кіокушин-карате, 3 групи з баскетболу, 2 групи з волейболу.
Підвищення спортивної майстерності по суті є професійно-прикладною підготовкою майбутніх фахівців.
До того ж студенти, які досягли успіхів у спорті, виїжджають на довгострокові збори або змагання.
У 2016-2017 н.р. студенти коледжу взяли участь у 105 змаганнях різних рівнів: 24 міських, 41 обласних, 37 всеукраїнських, 3 міжнародних. Таким чином студенти отримують зі свого особистого досвіду занять спортом уяву про майбутню професію, про можливі посади, на які після закінчення навчання вони можуть претендувати.
Вибір професій є широкий, а обсяг добутих ними знань та досвіду дозволяє проявити себе як:
– вчитель фізичної культури в школі, училищі;
– організатор туристичної роботи і рекреації;
– методист з фізичної культури;
– інструктор оздоровчо-масової роботи на виробництві чи за місцем проживання;
– працівник спортивних клубів, оздоровчих таборів;
– тренер з виду спорту.
Організація спортивно-масових, навчально-тренувальних занять займає провідне місце в діяльності фахівця з ФКіС. Саме під час цих занять фахівець вирішує основні поставлені перед ним задачі: виховні, оздоровчі, спортивні, освітні. А коли він сам біжить з учнями крос, грає у футбол чи волейбол, вміє показати вправи на гімнастичному приладі, він відразу викликає до себе симпатію, скріплює довіру між спортсменом і тренером. У нас є такі викладачі: ДЕРУН Володимир Іванович, ГЕЛЕТІЙ Олександр Юрійович, ПРОТАСЮК Наталія Володимирівна, ПРОТАСЮК Олександр Олексійович, КУШКА Юлія – до речі, у складі збірної команди України вона відібрана на чемпіонат світу з ходьби на 50 км, ГУЖВА Сергій Олександрович.
Навчатися в коледжі фізичного виховання важче, ніж в будь-якому іншому вузі. Крім необхідності оволодівати в повному об’ємі навчальну програму, студенту необхідно тренуватись від 2 до 5 раз на тиждень, приймати участь у змаганнях різних рівнів, виїжджати на збори.
Багато абітурієнтів з яскраво вираженим інтересом до спорту навіть відмовились від можливості вступити до Вузу іншого профілю, вважаючи коледж як школу, де можна стати видатним спортсменом.
З одного боку це сприяє глибшому практичному оволодінню студентом основами своєї професії, з другого – відриває його від навчального процесу. Цей вимушений відрив ні в якому разі не звільняє спортсмена від необхідності вчитися. У зв’язку з цим особливе значення надається індивідуальній роботи викладачів зі студентом.
Саме тому адміністрація коледжу іде на зустріч перспективним спортсменам і дозволяє їм навчатися за індивідуальним планом.
Кращі спортсмени увійшли в списки збірних команд коледжу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *